BAW PONY EV

Model/varenr.: BP100
BAW-WHITE
BAW-WHITE
BAW-GRAY
BAW-GRAY
BAW-PINK
BAW-PINK
BAW-CYAN
BAW-CYAN
9,6KW - 96V 13,7KW - 106V + 10.000 kr
Lager:
Pris fra
99.000,00 DKK  m/Moms
( 79.200,00 DKK  u/Moms )
107.000,00 DKK  m/Moms
Du sparer: 8.000,00 DKK
ekskl. levering
20/03/2023

Køre simpelhen utrolig godt på vejen og smutter lige op på de 100km/t Jeg må give denne lille elbil top karakterer på brugervenlighed, kvalitet og ikke mindst prisen.

04/04/2023

Ikke bare god kundeservice men også gode priser. Jeg fik den bedste byttepris af alle de tilbud jeg havde fået. Så jeg slog til og købte min første elbil.

14/04/2023

Absolut den billigste el bil vi har kunne finde på markedet som vores bil nr 2 vi ringet til den lokale forhandler og fik en rigtig god snak om vores bilkøb og valgte at bytte vores gamle UP ud med denne nye Elektriske BAW PONY med 3 års garanti. Vi er super tilfredse med hele forløbet.

Tilføj anmeldelse:
Husk også

Ekstraudstyr og tekniske oplysninger på BAW Pony - LEV (Light Electric Vehicle) EU Klasse: Heavy Quadricycles (l7e)

 

EKSTRAUDSTYR

 

Ekstra omkostninger ved levering med Aluminium fælge + 4.800 dkr

Ekstra omkostninger ved levering med 106V - 13,7kWh Stort batteri Lithium iron phosphate + 10.000 dkr

Standart batteri Lithium iron phosphate: 9,6kWh - 96V

 

-

 

TEKNISKEOPLYSNINGER

 

KØREKORT: B1 eller større

 

STATS EJERAFGIFTER / Vægtafgift / Årlig Grøn Ejerafgift : kr 370,00 pr. halvår

 

 

 

Instrument

 

Dashbord

10,25 tommer LED touchskærm: JA

 

360° 3D Parkeringsradarsystem: JA

 

Automatgear: JA - (  ECO - Sport )

 

Opladnings strøm: AC 220V / Opladnings tid: 6-8 timer

 

Aircondition: JA

 

 

Elektronisk åbning af bagklap: JA

 

Luftudtag: JA

 

Elektriske vinduer: JA

 

Radio: JA

 

Galleri: JA

 

Video: JA

 

Bluetooth telefon tilslutning: JA

 

KUWO musik: JA

 

Musik equalizer: JA

 

Elektriske sidespejle: JA

 

Multifunktionsrat: JA

 

Kopholder: JA

USB tilslutning: JA

 

Bluetooth musik: JA

 

Musik spiller: JA

 

Sikkerhedssele: JA

 

12V cigartænder: JA

 

Parkeringsbremse: JA

 

Opbevaringsboks og Netlomme: JA

 

Dør opbevaringsbokse: JA

 

Fjernbetjent centrallås: JA

 

Rækkevide op til: 120km - Stor batteri 170km ved konstant hastighed på 60 km/t

Motor type: PMS Motor 13KW - Største effekt 20KW

 

Gearkasse: Automatgear - 1 frem + 1 tilbage. Gaspedal bestemmer hastighed

Bremsesystem: Selvjusterende Hydraulisk skivebremse for + rullebremse bag

Stålfælg med hjulkapsler: JA

Dæktryksovervågning System (TPMS) : JA

Hill Hold kontrolsystem : JA

Vinduesvisker med sprinkler system: JA

Full LCD Dashbord: JA

Bak kamara: JA

ISOFIX: JA - ( På bagsæder ikke EU )

"EBD" Elektriske bremsekraftfordelingssystem : JA

"ABS" Blokeringsfrit bremsesystem : JA

Forlygtepære H7 / 55W

Dækstørrelse: 155/65 R13

Differentiale: JA

Størrelse: L3161xB1498xH1585mm

Køreklarvægt: 720 kg

Totalvægt: 795 kg

Teknisk totalvægt: 1.040 kg

Minimum frihøjde: 135mm

Minimum drejediameter: 8,5m

Maksimal grader barhed 17%

Anhængertræk: N/A

Max hastighed: 100km/t

Ladepistol : JA

Trækkrog : JA

Online cloud hosting services engelsk Instruktions og servicebog : JA

 

-0-

 

COC

BATTERI KAPACITET: 14,2 kWh 

ELEKTRISK FORBRUG MÅLT: 118 Wh/km

 

 

 

FINANSIERING AF ELBIL

Afbetaling i 36 mdr. koster 1.500.- pr. mdr. Udbetaling koster 23.245.- og Rest afdrag udgør her efter 34.727.- Fast TAN 6,45% ÅOP 9,32%

Se forskellige muligheder og ansøg her

 

 

DAGLIGDAGS GØREMÅL OG KØRSELSBEHOV

 

Mænd og par bruger bilen mest I gennemsnit tilbagelægger danske kvinder 25,1 km i bil hver dag, mens de danske mænd kører 31,2 km dagligt. Mænd kører således 24 % mere i bil end kvinder, ligesom danskere i et parforhold kører mere i bil end enlige.

Når vi pendler til og fra arbejde og uddannelse i bil, sidder der i gennemsnit kun 1,16 personer i bilen. Det betyder, at der hver dag kører næsten fem millioner tomme sæder i ture til og fra arbejde og uddannelse på en gennemsnitlig dag. kilde https://www.vejdirektoratet.dk/tema/koer-sammen-eller-del-bilen

Danskerne er blevet mere villige til at bruge tid og kræfter på at komme på arbejde i løbet af de seneste 10 år. Hvor danske lønmodtagere i snit pendlede knap 39 kilometer til og fra arbejde i 2008, så er den gennemsnitlige transportafstand vokset til 42,5 kilometer i dag.

 

 

 

 

 

 

Der tages forbehold for tastefejl

spacer